II Targi Mody Służbowej i Zawodowej
Psychologia koloru w biznesie, „dress code”, wpływ stroju firmowego na budowanie marki, oferty kilkudziesięciu wystawców zajmujących się ogólnie odzieżą firmową to wszystko będzie czekało na odwiedzających kieleckie targi KIELCE BIZNES FASHION, których druga edycja odbędzie się od 4 do 6 listopada 2011 roku w Targach Kielce.
Na debiutującą w ubiegłym roku wystawę przybyło cztery tysiące zwiedzających. Zobaczyli oni najnowsze trendy m.in. w modzie odzieży firmowej, specjalistycznej np. dla służb medycznych, farmaceutycznych.
-To targi designerskie dla producentów oraz przedstawicieli branży odzieży służbowej i zawodowej. Takich targów jeszcze na polskim rynku nie było, dlatego wypełniamy tę, jak się okazuje sporą lukę. – mówi prezes zarządu Targów Kielce Andrzej Mochoń.
Jak mówią specjaliści wizerunkowa spójność przedsiębiorstwa to warunek niezbędny, aby było ono rozpoznawalne na rynku. System identyfikacji wizualnej (corporate identity), będzie tematem seminarium branżowego. Jest to między innymi pewien graficzny kod, do którego zalicza się także jednakowy ubiór utrzymany w przyjętej kolorystyce, zawierający logotypy oraz graficzne znaki odniesienia do firmy, którą reprezentują noszący go pracownicy. Jednakowy firmowy ubiór to także forma reklamy dla firmy.
Na targach Kielce Business Fashion zaprezentują się firmy z branży odzieży służbowej i zawodowej. Głównym adresatem tej wystawy są instytucje państwowe, bankowe i urzędy, branże: hotelarska, medyczna, sportowa, firmy spedycyjne, sektor lotniczy i transportowy, a także wszystkie firmy zainteresowane budowaniem marki w oparciu o identyfikację wizualną, w co wkomponowuje się także zunifikowany ubiór pracowników.
ekowalska
Archiwum