Targi Tendence
Tendence
08/09/2003

W dniach 22-26 sierpnia br. na jednych z największych targów konsumenckich Tendence wystawiło się 3825 firm z 85 krajów. Odwiedziło je dokładnie 100 000 osób z 108 krajów, co pozwoliło utrzymać wynik z poprzedniego roku mimo pogarszającej się sytuacji w branży.

W dniach 22-26 sierpnia br. na jednych z największych targów konsumenckich Tendence wystawiło się 3825 firm z 85 krajów. Odwiedziło je dokładnie 100 000 osób z 108 krajów, co pozwoliło utrzymać wynik z poprzedniego roku mimo pogarszającej się sytuacji w branży. Na 136 000 m2 netto po raz pierwszy firmy nie wystawiły się wedle grup produktowych, a według lifestyle: Modern Living, Emotion, Joy, Function. Dzięki temu podział ten był bardziej czytelny, a nowości natychmiast zauważalne. Ta nowa koncepcja spotkała się z dobrym przyjęciem wystawców i zwiedzających, choć oczywiście - jak zapewniają organizatorzy - pewne niedociągnięcia czy idee powstałe w wyniku konsultacji zostaną w najbliższym czasie uwzględnione czy poprawione.

W tym roku do Frankfurtu przyjechało znacznie więcej zwiedzających z zagranicy - ich liczba wzrosła o 25%, szczególnie z Włoch, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Danii. Pierwsza piątka krajów europejskich, z których przybywa najwięcej zwiedzających to: Włochy, Szwajcaria, Francja, Holandia i Austria. Zza oceanu przybywa do Frankfurtu najwięcej Chińczyków, Amerykanów, Japończyków, Koreańczyków i Izraelczyków. Ich średni czas pobytu to ponad 2 dni. Jednocześnie dało się odczuć zainteresowanie imprezą ze strony przedstawicieli z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Większość wystawców (prawie 60%) była zadowolona z przebiegu targów oraz z zawartych na nich kontraktów.

Następna edycja targów Tendence odbędzie się w terminie 27-31 sierpnia 2004 we Frankfurcie.



Więcej informacji: www. messefrankfurt.com