Targi Targi CPD DÜSSELDORF 5 – 7 luty 2006
Targi CPD DÜSSELDORF 5 – 7 luty 2006
10/12/2005

Największe na świecie targi mody zapraszają na nową rundę kontraktacji i wprowadzają nowe akcenty.

Wszystkie działania CPD DÜSSELDORF nakierowane są wyłącznie na potrzeby handlu detalicznego, szukającego w Düsseldorfie platformy dla pozyskiwania ofert i inspiracji decydujących o sukcesie w biznesie modowym. Na targach handlowiec znajduje nie tylko najważniejsze informacje o międzynarodowych trendach i kolekcjach, niezbędne dla uzyskiwania dobrych obrotów w placówkach handlowych. Ponadto handlowcy poszukują coraz bardziej niecodziennych ofert, które jako atrakcyjne nowości pomogą zmierzyć się z coraz silniejszą konkurencją i zadowolić wymagania klientów.



CPD DÜSSELDORF wypełnia wszystkie wymogi stawiane w obecnej dobie wiodącym międzynarodowym targom mody - przede wszystkim dzięki wyraźnie wyprofilowanym oraz nowym segmentom targowym. Düsseldorf jako wiodący adres w biznesie modowym dla krajowych i zagranicznych handlowców gwarantuje zarówno nieporównywalnie wysoką sprawność organizacji kontraktacji jak i największy przegląd międzynarodowej mody.



Progresywna moda na CPD



Emocje i progresywna moda to główna tematyka nowego segmentu STYLE & SIGNATURES na CPD. Styl oraz własna indywidualność to główne cechy prezentowanych tu eksperymentalnych kolekcji. Adresowane są one do zainteresowanych modą wielorakich grup konsumenckich. Pojawia się jednak pytanie kto jako wystawca w tym eksperymentalnym i emocjonalnym sektorze STYLE & SIGNATURES może zaprezentować się przed takim „zgromadzeniem ekspertów” w zakresie rynku mody jakim są międzynarodowi handlowcy odwiedzający targi CPD. Wśród wystawców znajdują się tacy znawcy trendów mody jak

Fashion Room Beaty Siddiqui, Fashion Solutions von Dave B. de Boer, Unifa von Reinhard Haase oraz United Fashion Klausa Behrmanna. Prezentowane będą takie ich kolekcje jak Liu Jo, BelleRose, CK Jeans, CK 39, Guess Jeans & Accessories, 7 for all Mankind, Coccinelle, 0039 Italy, Amor & Psyche, Juicy Couture oraz True Religion. Zupełną nowością, prezentowaną po raz pierwszy na CPD i na rynku europejskim będą projektanci z Nowego Jorku: Trina Turk, Rafe Studio oraz Paris Gordon.



Düsseldorf – również stolicą rynku mody męskiej



SAVILE ROW – hala 9 jako domena mody męskiej bardzo skutecznie się w ostatnich edycjach sprawdziła. Reklamuje ją

hasło „Powrót do przyszłości“ z sylwetką Charlie Chaplina jako inspiracja dla odkrywania coraz to nowych możliwości mody męskiej, głównie przez lansowanie nowych stylów dla panów w bardziej sportowej wersji odpowiadającej nowemu duchowi czasu. W hali tej prezentować się będą prawie wszyscy niemieccy producenci koszul, m.in. King’s Road, Hatico dodatkowo z marką Pure, KEY WEST, Haupt, Einhorn, a także stoiska działów eksportu takich marek jak Casamoda, Olymp i Seidensticker. Najwyższa półka włoskich producentów mody męskiej reprezentowana będzie ponownie przez stowarzyszenie Classico Italia. Również obecne będą takie marki jak Enzo Lorenzo – a po dłuższej nieobecności ponownie na CPD - Breidhof, Mode Monte Carlo, Afasia Knits, Navigare, Blue Drake oraz USA Marine. Ożywienie w modzie męskiej na CPD wprowadzą także pojawiające się ponownie w Düsseldorfie liczne firmy specjalizujące się w spodniach jak m.in: m.e.n.s. (Heinecke & Klaproth), oraz inne konkurencyjne marki i firmy jak Brühl, Meyer Hosen lub Murk. Kolejni wystawcy tego sektora zgłoszą się jeszcze w najbliższych tygodniach.



Centrum kreatywności na CPD



Ekskluzywny sektor Fashion Gallery adresowany jest właśnie do tych handlowców, którzy chcą wzbogacić swoją ofertę o kolekcje niecodzienne i niekonwencjonalne. W hali 14, w szczególnie zaaranżowanej atmosferze spotykają się handlowcy którzy są otwarci na „bezkompromisową” modę bogatą w dezajnerską innowacyjność na najwyższym poziomie, na kolekcje stanowiące swego rodzaju „koło zamachowe dla mody. Tacy znani projektanci jak Anett Röstel, anja gockel-london, annette görtz, Maria Lafuente, Alexandra Schiess, Peter O’Mahler, Gesine Moritz, Peter Krell, Sonja Marohn – oraz od niedawna fińska marka Marimekko prezentują często krytycznie nastawionym handlowcom z Niemiec i z zagranicy kolekcje na stoiskach oraz często na indywidualnych pokazach odbywających się w tej samej hali na specjalnie zaaranżowanym wybiegu.





„New Discovery“ dla nowych firm wchodzących na międzynarodowy rynek mody



„New Discovery“ to drugi zupełnie nowy sektor na CPD, zlokalizowany na parterze hali 7. Startują tu firmy mające znaną już markę w swoich krajach, dla których otwarto w tym sektorze możliwość zaprezentowania się handlowcom z Niemiec i z zagranicy. Jest to specjalistyczna platforma dla firm i marek obsługujących sklepy detaliczne w branży mody, a równocześnie reagujących na specyfikę kontraktacji lub potrzeby handlu. Stoiska w tym sektorze otrzymały własną zabudowę w formie otwartych walców, co tworzy atrakcyjną atmosferę dla prezentacji bardzo ciekawych marek, jak np. firm z Brazylii. Jest to prawdziwa „skarbnica” dla handlowców szukających interesujących i atrakcyjnych cenowo i jakościowo asortymentów.



Innowacyjność i świeże impulsy



Świeże impulsy na CPD oczekują na handlowców również w halach 10, 11 i 12. Pierwszym ciekawym sektorem modowym w hali 10 jest „Manhattan“ prezentujący szlachetną modę tzw. „złotego środka“ w dużym wachlarzu stylów od businesswoman do szyku sportowego i na luzie. Prezentują się tu takie marki jak Steilmann, Nienhaus & Lotz oraz Godske/DK. Kolejnym ciekawym sektorem jest „Portobello“ w hali 11, oferującym szeroki przekrój mody od sportowej do wyrafinowanego stylu businesswear. W „Portobello“ obecne będą takie znane marki jak Gerry Weber Lifestyle oraz Gerry Weber z markami Samoon, Taifun oraz Emozioni; Apanage, Hämmerle, Hirsch, Tuzzi, Brandtex i Claire.

„Nightlife“ to specjalny sektor mody wizytowej i koktajlowej, a także ślubnej

zlokalizowany w północnej części hali 12. Handlowcy spotkają tu znane firmy z tej branży jak Bagatelle, couture light, Fashion New York, Höpfner, jovanis, Mehra, Shubette, Unique także z kolekcjami mody ślubnej Emmerling, Gallmeister, Hollywood Fashion, Karl Fertig, Kleemeier, Luxuar, Matrimonia, Nanette, Weise

Targi mody ślubnej i wizytowej CPD- „White and Night“ jako wielki „Salon“ i „targi w targach” zlokalizowany będzie we własnej hali 15 i odbywać się będzie od 2006 r. tylko raz w roku równolegle z letnią edycją CPD. Na handlowców oczekiwać będzie własna zupełnie nowa atrakcyjna aranżacja hali oraz własny innowacyjny program towarzyszący.



Sektor „Akcesoria na zamówienie“ zlokalizowany będzie w południowej części hali 12, również w zupełnie nowej aranżacji. Jako platforma tego coraz ważniejszego segmentu asortymentowego dla handlu detalicznego a szczególnie jedna część „Salon czapek i kapeluszy” z własną aleją tendencji - segment ten korzystać będzie z bezpośredniego sąsiedztwa z Fashion Gallery i będzie także zaaranżowany w atmosferze szczególnej ekskluzywności. Wśród obecnych znanych marek można m.in. wymienić Codello, Roeckl i Striessnig.





Emocje i imprezy towarzyszące



Do ważnych akcentów na targach należeć będą także imprezy wzbudzające emocje oraz inspiracje, często decydujące przy wyborze kolekcji i modeli do kontraktacji. Hale targowe to nie są jedynie pomieszczenia dla ekspozycji, lecz także dostarczają inspiracji dla aranżacji kolekcji w placówkach handlowych. W środku każdej hali zlokalizowane będą tzw. Communication Areas, zapraszające do relaksu i kontaktów. Towarzyszyć im będą interesujące specjalności gastronomiczne. Ważnym elementem targów będą jak zawsze imprezy towarzyszące.



Jedną z najciekawszych imprez będzie spektakularna wystawa fotograficzna prac sławnej projektantki Vivienne Westwood, zlokalizowana w centrum miasta w budynku NRW Forum. Dostarczy ona cennych inspiracji każdemu odwiedzającemu targi CPD, a wstęp jest bezpłatny za okazaniem karty wstępu na targi.



Targi CPD nawiązywać będą do spektaklu medialnego z okazji odbywających się w Niemczech Piłkarskich Mistrzostw Świata w 2006 r. We współpracy z „Niemiecką Fundacją Kultury Piłkarskich Mistrzostw Świata 2006” odbędą się w czasie CPD DÜSSELDORF finały Konkursu dla młodych projektantów w 2 grupach konkursowych zgodnie z hasłem „na wybiegu z piłką”. 10 najlepszych uczestników z obu grup konkursowych prezentuje na wybiegu CPD swoje prace w temacie „New Fanwear“ (nowa moda dla fanów) oraz „Elements of the Game“ (Elementy gry). Obok publiczności targowej obecni będą jako jurorzy prominentni przedstawiciele świata mody, mediów i sportu.



Katalog targowy POWER of D. ,jako swego rodzaju przejrzysty nawigator po całym targowym świecie mody, prezentować będzie prawie 3.000 marek obecnych w Düsseldorfie na targach CPD oraz w showroomach.



Jak wiadomo rynek mody jest bardzo wrażliwy i poddający się stałym zmianom. Dlatego też branża mody potrzebuje silnych wiodących targów z własnym ugruntowanym image, prezentujących najnowsze trendy dla kontraktacji. Targi CPD są właśnie tą platformą.



Wszystkie informacje o targach i ofercie Igedo Company w Internecie:

www.igedo.com

lidia lewandowska