Targi CPD DÜSSELDORF 24 – 26 lipiec 2005
CPD DÜSSELDORF 24 – 26 lipiec 2005
15/04/2005

Atrakcyjne nowości:



- Udział znanych firm mody męskiej

- Silna obecność znanych marek mody damskiej

- Nowa prezentacja sektorów mody

- Imprezy towarzyszące poświęcone modzie





Olymp, King’s Road, Einhorn, Mode Monte Carlo, Breidhof, Afasia, Meyer-Hosen to wiodące firmy mody męskiej, które obok codziennie rosnącej liczny wystawców tego sektora, wykorzystują targi CPD DÜSSELDORF jako platformą eksportową dla swojego biznesu modowego. Sukces handlowy ubiegłej edycji CPD w lutym 2005 r. to silna motywacja dla firm mody męskiej do podejmowania wcześniejszych decyzji wystawiania się w Düsseldorfie. Jak stwierdził Jens Strangemann, dyrektor firmy King’s Road: „Mieliśmy dużo więcej klientówe niż oczekiwaliśmy, również wśród handlowców z zagranicy, a szczególnie z Holandii, Belgii, Luxemburga i Francji. Pozyskaliśmy także licznych nowych klientów z obszaru Niemiec we wszystkich segmentach naszej oferty.“



Także wiodące firmy niemieckiej mody damskiej, określane jako „silny środek“ podejmują nową formę prezentacji targowej aby przedstawić swoją oofertę w formie bardziej otwartej i pobudzającej emocje, wybierając zdecydowanie otwartą formę zabudowy stoisk na CPD DÜSSELDORF. Ute Steilmann, dyrektror firmy Klaus Steilmann GmbH stwierdziła: „obserwujemy bardzio znaczący nowy kurs Düsseldorfu – targi jako motor dla biznesu w branży mody nie maja żadnej innej alternatywy. Düsseldorf jest i pozostanie TYM adresem dla biznesu modowego jako jego międzynarodowe centrum. Tutaj podejmuje się decyzje na nowy sezon, trutaj wyznaczane są kierunki działania. W oparciu o dobre wyniki handlowe na ostatnich targach CPD-luty 05 weźmiemy ponownie udział w CPD w dniach 24 - 26. lipiec 2005, a nasza oferta to sepcjalna niespodzianka. Christoph Auhagen, dyrektor Gerry Weber Lifestyle



Fashion GmbH stwierdził, że na CPD wystąpią zarówno Gerry Weber Lifestyle AG, jak i Gerry Weber, Taifun oraz Samoon. Wśród innych znanych zgłoszonych wystawców mody damskiej należy wymienić m.in. takie firmy jak Brandtex, Campione, Chalou, Claire Group, Finn Karelia, Gelco, Godske, Kirsten Modedesign, Hermann Lange, Doris Streich, Tuzzi. Codziennie napływają nowe zgłoszenia od międzynarodowych firm branży mody, a wśród nich także z Polski.



Celem targów CPD jest wzmocnienie i silne rozbudowanie swojej roli jako komunikatora w branży mody. Dalszym ważnym handlowym magnesem jest tradycjyna obecność w Duesseldorfie licznych showroomów , których klienci to handlowcy odwiedzającyh także targi CPD DÜSSELDORF. Jak stwierdził Peter Boveleth, dyrektor Ambiente oraz wiceprezes Niemieckiego Zrzeszenia Mody GermanFashion Modeverband „mamy w modnej dzielnicy portowej Düsseldorfer Hafen nasze ekskluzywne i stylowe showroomy, jednkaże wykorzystujemy targi jako scenę dla nawiązywania nowych kontaktów i rozszerzania naszego eksportu”.



Również struktura handlu w Düsseldorfie jako centrum mody bardzo sprzyja klientom przez swoją korzystną infrastrukturę. Frank Prümer, dyrektor firmy Prümer Textil GmbH stwierdza: „Düsseldorf jest dla nas centralnym miejscem na kontraktację oraz planowanie w ramach strategii na dany sezon. Korzystamy w Düsseldorfie z utrwalonej przez lata świetnej infrastruktury dla branży mody, a dodatkowo korzystamy z jej międzynarodowego charakteru”.



Z koleji Fashion Gallery to najbardzej ekskluzywny sektor targów CPD DÜSSELDORF. Tutaj prezentują się innowacje w modzie, m.in w kolekcjach znanych projektantów jak Anke Schlöder, Anja Gockel London, Beate Heymann lub Gesine Moritz oraz wielu międzynarodowych projektantów. Pojawi się również nowy, eksperymentalny sektor ‚DESIGN VOM RHEIN’, gromadzący młodych projektantów z Nadrenii. Zagraniczni handlowcy znajdą tutaj wszystko co jest ważne dla podkreślenia własnego indywidualnego stylu sklepu czy butiku - w konkurencji z innymi placówkami handlowymi.



Sektor mody ślubnej „CPD white” jako swoiste „targi w targach“ prezentować będzie we własnej, osobnej hali całość międzynarodowej



oferty w zakresie mody ślubnej, wieczorowej, koktailowej, dodatków oraz

obuwia ślubnego. Przykładowi wystawcy z poszczególnych krajów to: firma Kleemeierz Niemiec, Linea Raffaeli z Belgii, Herve Mirage z Francji, Agnes i Elizabeth z Polski lub Bagatelle z Włoch. Ta niepowtarzalna międzynarodowa impreza branży ślubnej i wizytowej jest aktywnie promowana przez IGEDO Company, m.in. w formie różnorodnych akcji marketingowych i reklamowych. Wspólnie z EXPOTECNICMadrid, organizatorem nowych targów mody ślubnej Puerta de Europa Bridalexhibiton w Madrycie (najbliższy termin to 4 - 6 czerwiec 2005), IGEDO podjęło kooperację w zakresie międzynarodowego marketingu i akwizycji wystawców oraz odwiedzających.



Inscenizacja poszczególnych sektorów na targach



Przejżystość oferty targowej zapewnią specjalnie zaaranżowane bulwary z perspektywą na poszczególne segmenty w danej hali.

Perfekcyjnie wytyczone trasy dla handlowców na CPD DÜSSELDORF pozwolą na szybką orientację w targowym świecie mody. Prowadzone są aktywne działania na rzecz kreowania atmosfery emocji i fascynacji modą. Obok specjalnych aleji z dekoracją modową na emocje klientów działać także będą eksponowane dzieła sztuki z różnych jej dziedzin.

Zlokalizowane w każdej hali Communication Areas oferują animację aranżacji w sklepie, a także jej realizację w ramach tematyki modowej danej hali . Tutaj pojawia się nowy dla handlu temat ‚Fashion is more’ czyli „moda to coś więcej” łączący modę z pielągnacją urody, wyposażeniem wnętrz, nowmi mediami, sztuką kulinarną i muzyką.



Również oferta innowacyjnego kateringu zostanie wzbogacona o ciekawe specjały. W halach słychać będzie subtejną muzykę w stylu ‚Wave Music’ która zbobyła wielkie uznanie na ubiegłych targach.





Imprezy towarzyszące



Przyjęcia wieczone, seminaria i pokazy mody to stałe punkty targowego programu, podkreślające funkcję targówe komunikatora dla branży.

Na targach CPD DÜSSELDORF przyznana zostanie nagroda w dziedzinie Young Fashion w kooperacji z karriere (grupa Handelsblatt), której patro-

nuje grupa Max Mara. W renomowanym jury zasiadają Albert Eickhoff, Peter Boveleth, Norman Icking, Dr. Simone Herrmann oraz Klaus Ritzenhöfer reprezentujący Apropos Kolonia.



W przedzień rozpoczącia targów, t.j. w sobotę 23 lipca 2005 czasopismo modowe PETRA w kooperacji z GermanFashion Modeverband przyzna Nagrodę PETRA-GermanFashion Award. Impreza odbędzie się w sektakularnym otoczeniu, które zapewnia hala turbin „Turbinenhalle” w Düsseldorfie.



Wszystkie informacje o targach i ofercie Igedo Company w Internecie:



www.igedo.com

/krystyna sławska/

l.lewandowska