SIMM - regionalne, ale drugie w Europie
15/02/2005
Dowodem tego są cyfry, które zwiększają się z edycji na edycję. 53. wydanie targów mody SIMM (11-14 lutego br.) przyciągnęło 1100 wystawców, prezentujących 1600 marek i zwiększyło powierzchnie ekspozycji do 38 tys. m. kw.
Lepsze jest wrogiem dobrego
... dlatego zdecydowano się na pozostawienie identycznego do poprzedniej edycji podziału hal targowych. Hala numer 2 to Espacio Hombre, czyli przestrzeń tylko i wyłącznie zarezerwowana dla mody męskiej. Hala numer trzy, najlepiej znana z pokazów mody, czyli Moda Viva, skupiła firmy prezentujące ostatnie krzyki mody w futrzarstwie i odzieży skórzanej. Hala numer 4 prezentowała kolekcje mody damskiej. 6 i 8 były miejscem kontraktacji młodej, czasem dość awangardowej mody. Młodzieżowo i akcesoryjnie było w hali numer 10. Tam też znalazły się kolekcje na sezon wiosenno-letni 2005.
Pokazy
Każdego dnia odbywały się pokazy Viva Moda, cieszące się wysoką frekwencją. Na hali mody męskiej odbywały się pokazy mody portugalskiej. Ostatniego dnia targów odbyło się natomiast zorganizowane z rozmachem show czołowych designerów Półwyspu Iberyjskiego - Pasarela Cibeles.
l.lewandowska
|