Targi Premium - elitaryzm w jakości
Premium - elitaryzm w jakości
03/02/2005

15 tys. odwiedzających, z czego 70 proc. stanowiły osoby spoza Niemiec, odwiedziło w dniach 20-23 stycznia br. targi Premium w Berlinie. Wystawiało się 440 firm, w trzech sektorach: Premium, Premium+ i Salon Berlin.

Targi profilują się poprzez hasło: "Klasa zamiast masy". Kolekcje tam prezentowane musza dobrze czuć aktualne trendy w modzie i prezentować wysoka jakość ubrań. Stoiska mierzą maksymalnie 50 m. kw., co zmusić ma wystawców do prezentacji tego, co naprawdę w ich produkcji odgrywa topową rolę. Targi Premium nie pozwalają wystawcom na zbyt indywidualne dekorowanie stoisk czy własna muzykę. W tej mierze unifikacja należy do organizatora.

Targi te wybierają przeważnie twórcy mody nowatorskiej i awangardowej. Targi szukają nowych talentów, wybiegających poza ramy tego, co schematyczne i mało odkrywcze.



Dlatego w przesyłanych organizatorom portfolio trzeba uważnie wybrać modele, by wzbudziły zaciekawienie, a w konsekwencji zaproszenie do udziału w targach.

Organizatorzy rekomendują także swój serwis. Wysyłanie zaproszeń do międzynarodowych VIP-ów reprezentujących najważniejsze sieci sklepowe, umieszenie informacji o wystawcy w katalogu, na życzenie wystawcy możliwe jest aranżowanie spotkań z dziennikarzami, a także niższe ceny w wybranych hotelach, wyłącznie dla klientów targów Premium.

l.lewandowska