Targi CPM - ostro w górę!
CPM - ostro w górę!
15/09/2004

CPM Moskwa – targi mody zarządzane przez Igedo Company nadal znakomicie rozwijają się i umacniają swoją rangę nie tylko na rosyjskiej mapie wystawienniczej, ale stają się jedną z wiodących tego typu imprez w Europie.

Przekonują o tym statystyki, w których jak na dłoni widać, że coraz więcej handlowców wybiera te targi, jako źródło kontraktacji, a to sprzyja klimatowi, by coraz więcej coraz poważniejszych firm decydowało się na wystawianie podczas CPM.

Ostatnia edycja imprezy odbyła się w dniach 7-10 września. Na targach zarejestrowano prawie 11 tysięcy odwiedzających ( w ubiegłym roku: 7,500 tys.). Zaprezentowano około 650 kolekcji, co jest wyraźnym skokiem w odniesieniu do danych ubiegłorocznych (odpowiednio: 350). Wystawcy pochodzili z 20 państw, a „tak” dla CPM powiedziały takie marki, jak Olsen, Camel Active czy Redgreen.

Organizatorzy zapowiadają zwiększenie powierzchni wystawienniczej, gdyż jest na nią w Moskwie olbrzymie zapotrzebowanie. Kolejna edycja imprezy w dniach 1-4 marca 2005.

l.lewandowska