Targi Pitti Immagine Uomo – męska moda we Florencji |
Pitti Immagine Uomo – męska moda we Florencji
09/08/2004
Firmy z segmentu mody męskiej bardzo sobie tę imprezę chwalą, dlatego na coraz bardziej chwiejnym rynku targów, pozycja Pitti Uomo jest na razie niezagrożona. Na targi odbywające się w dniach 24-27 lipca br. przyjechało prawie 24 tys. handlowców, z czego ponad 40 proc. stanowili przedstawiciele firm zagranicznych. Coraz więcej we Florencji pojawia się Chińczyków i Rosjan – a reprezentują oni jedne z najbardziej pożądanych obecnie rynków. Nie słabnie siła nabywcza firm niemieckich, japońskich i brytyjskich. W tym roku przybyło także, m. in. handlowców z Turcji, Grecji i Czech. Polska reprezentacja nie była na tyle silna, by ujmować ją w statystyki targowe. Co ciekawe – kontrakty z włoskimi producentami Polacy najczęściej zawiązują na targach poza Włochami lub w ogóle pomijają tego typu imprezy, jako możliwość nawiązania współpracy, wybierając inne kanały. |