Interfiliere Sport + Bielizna
12/09/2003
Targi bieliźniarskie Interfiliere i Lyon Mode City rozszerzają swoją ofertę. Tej jesieni obok bielizny dziennej i nocnej oraz kostiumów plażowych pojawiły się również odzież dla surferów, a także zwykłe stroje sportowe, które z powodzeniem mogą startować pod hasłem „moda casual”.
Sport + Bielizna
Targi bieliźniarskie Interfiliere i Lyon Mode City rozszerzają swoją ofertę. Tej jesieni obok bielizny dziennej i nocnej oraz kostiumów plażowych pojawiły się również odzież dla surferów, a także zwykłe stroje sportowe, które z powodzeniem mogą startować pod hasłem „moda casual”. Wśród wystawców z segmentu sportowego znajdą się takie marki jak Quicksilver, O’Neill, Banana Moon, Pop Fish czy DVS, ale również inni dość znani przedstawiciele bielizny i kostiumów kąpielowych. Czy dodanie półki sportowej okaże się dobrym posunięciem? Wstępne odpowiedzi będą możliwe dopiero po zakończeniu targów, które potrwają od 6 do 7 września.
Organizatorzy zapowiadają, że w Lyonie zaprezentuje się około 1000 marek odzieżowych (według wstępnych szacunków 500 stanowią marki bieliźniarskie, 460 stroje kąpielowe). To więcej niż w poprzednim roku - wówczas było ich 800. Wprowadzeniu do swojej targowej oferty segmentu sportowego towarzyszyć będzie forum trendów pod hasłem „Move”, czyli „ruch”. Będzie to próba połączenia luki między bielizną
a sportem.
|