Targi Super Show dzieli się zyskami i wiedzą |
Super Show dzieli się zyskami i wiedzą
26/08/2003
Międzynarodowe targi Super Show i Świat Sportowych Innowacji odbywające się w Orlando na Florydzie postanowiły zachęcić swoich potencjalnych klientów do uczestnictwa w nich poprzez wprowadzenie dwóch dodatkowych programów promocyjnych. Pierwszy z nich o nazwie "Oddajemy" ma na celu globalny rozwój rynku sportowego. Oczywiście założenie to jest zdecydowanie na wyrost, gdyż w rzeczywistości chodzi o to, że im bardziej firma inwestuje w swoją aktywność podczas Super Show i im więcej kategorii produktowych ma w swojej ofercie, na tym większe wsparcie ze strony targów może liczyć. Drugi program ma w swoim ambitnym założeniu połączenie w celach handlowych ludzi z dwóch wzajemnie potrzebujących się i współpracujących ze sobą, światów: produkcji i handlu. Służyć temu będzie uruchomienie swego rodzaju sieci kontaktowej wytwórcy - sklepy. Targi Super Show i Świat Sportowych Innowacji odbędą się w dniach 12-14 stycznia 2004 r. awakulak |