Targi Modell & Hobby w Lipsku
30/05/2003
W dniach 3-5 października tego roku odbędą się w Lipsku targi gier i modelarstwa zatytułowane Modell & Hobby.
Już po raz siódmy, ta najmłodsza w tej branży impreza wystawiennicza w Niemczech skupi miłośników modelarstwa, budowy modeli i kolejek, którzy corocznie licznie przybywają na spotkanie z największymi producentami i sprzedawcami modeli.
Targi wpisały się już na stałe w kalendarz imprez modelarskich w Europie. Są one nie tylko pokazem możliwości produkcyjnych firm tego sektora, ale stanowią również okazję do nawiązania nowych kontaktów handlowych oraz do detalicznej sprzedaży wyrobów. W roku ubiegłym na nowoczesnych terenach targowych w Lipsku swoją ofertę zaprezentowało 310 wystawców z 13 krajów, z czego znaczna większość oceniła targi bardzo pozytywnie, podkreślając przy tym fakt, iż udział w imprezie zakończył się dla nich dużym sukcesem. Ponad 91 proc. wystawiających się producentów i sprzedawców modeli jeszcze podczas trwania zeszłorocznej edycji zapowiedziało swój udział w targach w 2003 r. Imprezę odwiedziło ponad 83 tys. miłośników modelarstwa i specjalistów z branży zarówno z Niemiec, jak i z krajów sąsiadujących, w tym także z Polski. W trzech halach na powierzchni 55 tys. mkw. zostały zaprezentowane nowości z zakresu: modelarstwa kolejowego, kołowego, lotniczego okrętowego, samochodowego Mini-Cars i Mini-Trucks. Odwiedzający mogli podziwiać stoiska z modelami i kartonowymi, a także organizowane corocznie pokazy i akcje specjalne, m.in.: pokazy i zawody modeli samochodów, ciężarówek, pokazy latawców w locie oraz szereg innych atrakcji. Dla najmłodszych uczestników organizatorzy targów przygotowali ciekawe pokazy artystycznej twórczości plastycznej, malarskiej i tworzenia zabawek.
Dla wszystkich fanów modelarstwa niewątpliwie ważną informacją jest fakt, iż podczas targów można nie tylko podziwiać prezentowane artykuły, ale także na miejscu kupować, co jeszcze bardziej zachęca do odwiedzenia ich. Z kolei dla polskich producentów i sprzedawców modeli, którzy starają się rozszerzyć swoje rynki np. o rynek niemiecki, udział w targach to olbrzymia szansa do zaprezentowania swoich ofert przed zachodnimi kontrahentami.
|