Targi Kind + Jugend - efektywne i przyszłościowe |
Kind + Jugend - efektywne i przyszłościowe
18/10/2006
Znaczny wzrost liczby wystawców i zwiedzających to jedne, ale oczywiście niejedyne, z pozytywnych zmian, jakie miały miejsce podczas ostatnich międzynarodowych targów Kind + Jugend w Kolonii (15-17 września br.). Zwiększeniu uległa także całkowita powierzchnia wystawiennicza - ok. 66 tys. mkw., zajmowane hale: 10.1 i 10.2 i 11.2, co w porównaniu z poprzednim rokiem oznacza wzrost o 10 tys. mkw. Blisko 13,5 tys. handlowców z 95 krajów (2005: ok. 12 tys. z 78 państw) przyjechało do Kolonii, by poznać nowe trendy i rozwiązania technologiczne w artykułach przeznaczonych dla najmłodszych zaprezentowane przez 645 dostawców (w 2005 r. - 561) z 41 krajów. O międzynarodowym charakterze tej imprezy świadczą rosnące z każdym rokiem liczby zagranicznych gości odwiedzających tę ekspozycję - w tym roku było to aż 78% wystawców i 75% zwiedzających. Wśród wystawców z zagranicy były obecne następujące kraje: Australia, Bangladesz, Belgia, Chiny, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Wielka Brytania, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Izrael, Włochy, Japonia, Kanada, Korea, Łotwa, Litwa, Malezja, Nowa Zelandia, Holandia, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Szwecja, Szwajcaria, Słowenia, Hiszpania, Tajwan, Tajlandia, Republika Czeska, Turcja, Węgry, USA. Przedsiębiorcy oferowali m.in.: wózki i foteliki dziecięce, meble, tekstylia, artykuły do pielęgnacji, akcesoria do karmienia i opieki nad dziećmi, odzież dla niemowląt i przyszłych mam (10% oferty wszystkich dostawców), zabawki i gry w grupie 0-3 lata. W przypadku tych ostatnich swoją ofertę przedstawiło 99 firm. Warto wspomnieć choćby takie, jak: Fehn, Mattel, Chicco, Tiny Love, Kids II i Sunkids. W tym roku w targach wzięło udział 150 nowych firm. Nie zabrakło też największych graczy na rynku, takich jak: Dorel, Recaro, Concord, Jane, Hauck, Kettler czy Cybex. |