Targi Poznański Tydzień Mody
Poznański Tydzień Mody
04/12/2002

Relacja z wiosennej i jesiennej edycji PTM

Poznański Tydzień Mody

Miasto: Poznań

Termin: edycja wiosenna: 7-9 marca 2002r.

edycja jesienna: 29-31 sierpnia 2002r.



Edycja wiosenna: 7-9 marca 2002r.

Tegoroczna wiosenna edycja Poznańskiego Tygodnia Mody odbyła się w terminie 7-9 marca. Wystawiło się wówczs 413 firm.

Ich stoiska zajęły łączną powierzchnię 9.758 m kw., z czego 2.857 metrów przeznaczone było dla branży skórzanej. Stoiska obuwnicze

znajdowały się w pawilonie 8. Wiosną do Poznania przyjechało 129 firm z branży skórzanej.

Mając na względzie fakt, iż liczba wystawców zmniejsza się z edycji na edycję, czas trwania targów został skrócony o jeden dzień.



Edycja jesienna: 29-31 sierpnia 2002r.

Jesienna edycja Poznańskiego Tygodnia Mody, międzynarodowych targów skupiających wszystkie branże przemysłu lekkiego (włókienniczą, odzieżową i skórzano-obuwniczą) odbywała się w dniach 29-31 sierpnia pod honorowym patronatem ministra gospodarki Jacka Piechoty.

Duże zainteresowanie wzbudziło wspólne wystąpienie Polskiej Izby Garbarzy, Przetwórców Skóry i Handlu. Politechnika Radomska oraz 16 firm m.in. z Radomia, Słupska i Nowego Targu prezentowały interesującą ofertę skór i wyrobów skórzanych. Wysokie noty zwiedzających otrzymała galanteria hiszpańska. W ramach Forum Trendów pokazane zostały m.in. nowatorskie wzory butów i torebek. Podczas Gali Mody i Urody modelki prezentowały obuwie firmy Gino Rossi.

Targi wzbogaciły liczne konferencje i seminaria dotyczące m.in. zarządzania marką w polskim przemyśle obuwniczym oraz szans i zagrożeń dla rozwoju przemysłu obuwniczego i skórzanego w Polsce na tle tego sektora w UE. Omawiano też aktualne problemy dotyczące produkcji i jakości wyrobów skórzanych i obuwniczych. Wielu profesjonalistów branży obuwniczej przybyło do Poznania specjalnie po to, aby wysłuchać ciekawych odczytów.

Brzozowska