XV Międzynarodowa wystawa obuwia, skóry i futer na Ukrainie
31/01/2008
Ponad 14 tys. osób odwiedziło styczniową edycję targów Leather and Shoes w Kijowie. Jest to największa i najchętniej odwiedzana przez handlowców impreza wystawiennicza skierowana do sektora skórzanego. Zdaniem polskich producentów obuwia, organizatorzy Leather and Shoes świetnie trafiają z terminem, w którym odbywają się poszczególne edycje tych targów.
Wystawy Leather and Shoes, odbywające się dwa razy w roku - latem i zimą - prezentują najnowsze osiągnięcia projektantów i producentów obuwia, odzieży skórzanej, akcesoriów i zapoznają nas z modnymi trendami nadchodzącego sezonu.
Tegoroczna wiosenna edycja rozpoczęła się już 22 lutego i trwała do 25. Leather and Shoes to prawdziwie handlowe targi. Centrum wystawiennicze, w którym się odbywają, nie równa się halom z GDS czy Micamu, ale nie o to przecież chodzi w handlu…
- Doświadczenie w organizacji imprez wystawienniczych, zdobyte przez naszą firmę, a także analiza jej efektywności dowodzą, że uczestnictwo w Targach Leather and Shoes to ważny czynnik pozwalający na opracowanie strategii i podstawowy instrument marketingowej polityki przedsięwzięć przemysłu lekkiego – twierdzi Oksana Darmastiuk, dyrektor Art. Expo Media Group. Podobnego zdania są polscy wystawcy. – Bierzemy udział w wielu imprezach targowych, lecz to, co dzieje się w Kijowie na Targach Leather and Shoes to coś niesamowitego – mówią.
Rzeczywiście, jeśli ktoś chce zobaczyć jak wyglądają prawdziwe targi, takie na których odwiedzający są kontrahentami podpisującymi zamówienia, a nie zwiedzającymi, to warto pojechać na Leather and Shoes.
Leather and Shoes – styczeń 2008
Na powierzchni 12 tys. mkw. zaprezentowali się krajowi i zagraniczni producenci obuwia, odzieży ze skóry i futer, akcesoriów, dodatków i komponentów dla przemysłu skórzano-obuwniczego, a także dostawcy surowców, akcesoriów i innych komponentów, które są związane z tą gałęzią przemysłu. Targi odwiedziło ponad 14 tys. gości - przeważająca ich część to fachowcy z sektora obuwniczego, futrzarskiego i garbarskiego.
Ważne obrady
Po raz pierwszy w ramach wystawy odbyły się obrady Okrągłego Stołu. Przewodnim tematem rozmów były „Perspektywy rozwoju ukraińskiego rynku obuwniczego w świetle integracji w Europejskiej Wspólnocie Gospodarczej”.
Wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele Europejskiej Konfederacji Obuwia, prezes EKO Rafael Kalwo (Włochy) oraz przedstawiciele państwowych i komercyjnych struktur.
Podstawowe kierunki tematyczne wystawy:
• obuwie
• komponenty do produkcji obuwia
• skóra i surowce skórzane
• wyposażenie, technologie, materiały (substancje) chemiczne do produkcji wyrobów ze skóry i futra, środki do pielęgnacji skóry i obuwia
• galanteria skórzana i akcesoria
• odzież ze skóry i futra
• prasa branżowa
POLSKIE FIRMY REPREZENTOWANE NA TARGACH
LEATHER & SHOES, KIJÓW 22-25.01.2008
KLIENCI EP:
EURO-EAST (STILLO, SOLLO FEMME, LIZARD, MASSIMO POLI - MAST)
LUNA (ADONIS, BEST BUT, LAN-KARS, PILPOL, SIMEN)
TESEO (BRONX, CRISS, BUT-S, ROBSON )
MARKA (SALA, BALDACCINI, MATEO, FERRONI)
YARI’S (ACORD, FENUZZI BY BOBER, GRODECKI, KLIMPOL, OLEKSY, RAFFAELLA, SILWANO)
AWANGARDA (BALDOWSKI, CARINII, EXCELLENT, ULMANI, MARCO)
SZYDŁOWSKI
IMPRESJA (E&P, LEWSKI, ZALBUT, FERRONI, KORDA, VENETO, FABRIZIO BERTUCCI)
AM TRANS (MAN FASHION, ROMANO MAZZANTE, TAPI, SAB-JAN, FABIO, NEXX)
ALEXANDER, LUCIANO BY RYLKO, RED, KARLO, AGRYD, LEZART
BARBARA
HBH
SORBOS (BADURA)
STYL (JANAL, SENSO, KOCZUR, POLAK, KIM, PREZZO, GNIEWKO, BUT MIL, ZAMULSKI, ANABELLE)
POLSKIE FIRMY REPREZENTOWANE PRZEZ UKRAIŃSKICH PRZEDSTAWICIELI
TOP-BUT
CONHPOL
SAN (STANLEY, LUX, PAMAR, NIK, VISCONI, STEEL, EKSBUT)
BARTEK
POLLONUS
EUROSTYLE (BRADO, KASBUT, ESCOTT, WOJAS, AVANTI, ŁUKASZ, AXEL, STRADO)
NOVA RODINA (SZEWOS, ARIADNA, MAKOS, PGG, THOMAS, BOCHEM)
MINARDI
SKOTBUT (KMM, ROSANTE, BEST-BUT, ASKOR, BESKID, ADRIANO, IMEZ, STARC, SKAT)
ADANEX
GINO ROSSI
MODERNA (ABIS, GREGOR, CORVIN, TRIO, KRISBUT)
WISHOT
LESTA
JONPOL
O organizatorze wystawy Leather and Shoes:
Narodowy Skórzano-Obuwniczy Związek Ukrainy
Art. Expo Media Group
Utworzona 20 września 2000 roku firma Art. Expo Media Group i Narodowy Skórzano-Obuwniczy Związek Ukrainy zarządzają takimi nośnikami informacji jak: przewodnik informacyjny „Przemysł lekki Ukrainy” wydawany raz w roku, jak również serwer informacyjny www.artexpoua.com.
Jednym z podstawowych kierunków działań jest organizacja Międzynarodowej Wystawy Obuwia, Skóry i Futer Leather and Shoes.
Partnerzy Art. Expo Media Group:
Kolektywny organizator tureckiej wystawy – firma Ezgi Ajans (Turcja)
Organizator uczestnictwa polskich wystawców – firma Export Promotion (Polska)
DK
|