Targi Wystawiennicza ekspansja firmy Krisbut
Wystawiennicza ekspansja firmy Krisbut
25/09/2005

Znany producent obuwia męskiego - firma Krisbut przyjęła na 2005 rok ambitny plan uczestnictwa w imprezach targowych, który jest w tym momencie konsekwentnie i sukcesywnie realizowany. Skutkiem przyjętej strategii jest ugruntowanie i potwierdzenie silnej pozycji przedsiębiorstwa na niektórych z rynków zbytu oraz promocja produktów firmy na rynkach dla niej nowych. Rezultatem tych działań ma być stopniowe poszerzanie liczby odbiorców, a co za tym idzie wzrost produkcji.

KRISBUT to przedsiębiorstwo z długoletnią tradycją w produkcji obuwia. Na polskim rynku znane jest już od 1982 roku. Olbrzymim postępem było zapoczątkowanie w kraju właśnie przez tę fabrykę w 1991 roku produkcji w systemie california. Osiągnięcia firmy były wielokrotnie doceniane i nagradzane.

Aktualnie funkcjonują dwa oddziały firmy Krisbut - w Myszkowie, i w Żarkach. Obecna struktura organizacyjna jest rezultatem restrukturyzacji firmy sprzed kilku lat.

W ofercie firmy znajduje się obuwie męskie, damskie i młodzieżowe. Kolekcje obejmują kilkadziesiąt wzorów obuwia, które powstają przy współpracy z projektantami polskimi, włoskimi i niemieckimi. Wszystko to po to, by zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta zagranicznego.



Dobra pozycja na rynku krajowym i zagranicznym

Na przestrzeni 23 lat funkcjonowania fabryki, właścicielom - przy udziale zarządu i wysoko wykwalifikowanej załogi - udało się wypromować markę, i zbudować szeroką sieć odbiorców zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.

Buty z logo KRISBUT sprzedawane są obecnie z powodzeniem na Słowacji, Czechach, Węgrzech, Litwie, Łotwie, w Estonii, Rosji, Ukrainie, Białorusi, Szwecji, Niemczech, a także w Stanach Zjednoczonych.

Klienci w obuwiu Krisbut doceniają wysoką jakość użytych w produkcji materiałów, solidne wykonanie, duży komfort w użytkowaniu, oraz wyjątkowo atrakcyjne wzornictwo ściśle nawiązujące do najnowszych trendów mody. Firma do wzornictwa przywiązuje niezwykle dużo uwagi, co nie jest proste przy tak dużym zróżnicowaniu odbiorców i ich preferencji. Udana kolekcja i jej odpowiednie wyprzedzenie czasowe to dla przedsiębiorstwa podstawa utrzymania ciągłości zamówień, a co za tym idzie stabilnej produkcji.



Krisbut rozwija się

Mimo niekorzystnej koniunktury, jaka od kilku lat utrzymuje się na europejskim rynku obuwniczym (niekontrolowany import z Dalekiego Wschodu), Krisbut stara się ciągle rozwijać. Nie mogąc konkurować z obuwiem chińskim cenowo, firma stara się przewyższać je jakością swoich wyrobów stawiając na staranny dobór materiałów oraz wygodę, którą podkreśla wielu klientów Krisbutu. Firma stawia mocno na swoją markę i dąży do tego aby była ona dla jej użytkowników synonimem solidności i wygody.

W chiwli obecnej przedsiębiorstwo daje zatrudnienie około 240 osobom. Możliwości produkcyjne to 2000 par obuwia dziennie, które w sezonie firma stara się w pełni wykorzystywać.



Postawiliśmy na targi i wystawy

Od wielu lat Krisbut z powodzeniem prezentuje swoje wyroby na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Z zagraniczych imprez wystawienniczych w tym roku firma wybrała takie targi jak: Mosshoes w Rosji, KABO w Czechach, Leather and Shoe Fairs na Węgrzech, a także World Shoe Association w USA. Ponadto obuwie Krisbutu prezentowane było na targach w Wilnie, które firma ocenia za bardzo owocne, Lipsku, oraz w Sztokholmie, gdzie Krisbut pojawił się już po raz drugi.Firma obecna była również na Targach Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych, jakie odbyły się na początku września w Poznaniu, gdzie zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję jesienno-zimową.

J. Brzozowska