Badura rusza z nową kamapnią reklamową
12/09/2005
W sezonie jesiennym firma Badura rozpoczyna realizację dużej kampanii reklamowej. Będzie ona wspierała sprzedaż najnowszej kolekcji obuwia eleganckiego i codziennego. Buty Badury będzie można zobaczyć w najnowszych odcinkach serialu „Kryminalni” emitowanego na antenie TVN.
Jednak największy nacisk kładziony będzie na reklamy, które ukażą się w aż ośmiu czasopismach: Polityce, Wprost, Newsweeku, Mens Health, CKM, Playboy’u, Fokusie i kwartalniku Logo.
W czasopismach pojawią się reklamy o tym samym layoucie co plakaty wiszące we współpracujących z firmą sklepach, by klienci mogli łatwiej skojarzyć reklamowane buty.
Wzory wybrane do reklamy będzie można zobaczyć także podczas zbliżających się targów w Poznaniu, gdzie firma Badura będzie pokazywała swoje najnowsze kolekcje, a podczas pokazu trendów – buty będą prezentowane przez modeli.
- Rozpoczynając kampanię reklamową, chcemy nie tylko zbudować silną markę, ale przede wszystkim chcemy wspomóc naszych partnerów handlowych – mówi Tomasz Grodecki, prezes firmy Badura. – Chcemy, by nasi partnerzy wiedzieli, że wyroby sygnowane marką Badura nie tylko są wysokiej jakości i ładnie wyglądają, ale także świetnie się sprzedają. Chcemy budować silne relacje między firmą a naszymi odbiorcami, które bazują na obopólnych profitach.
J. Brzozowska
|