Jubileuszowa edycja Mosshoes
30/07/2004
Od 5 do 8 lipca 2004 r. w Moskwie odbyła się jubileuszowa 20. edycja Międzynarodowych Targów Obuwia Mosshoes. Było to trzecie z czterech spotkań branży skórzanej z całego świata zaplanowane na ten rok.
To już prawie tradycja, że w styczniu i lipcu największą część wystawy zajmują rosyjskie firmy obuwnicze.
Międzynarodowy status tego przedsięwzięcia potwierdzają liczni uczestnicy z Włoch, Turcji, Polski, Białorusi, Wielkiej Brytanii, Izraela, Mołdawii, Chin, Ukrainy i Litwy. Tym razem w wystawie wzięło udział 316 firm, które zajęły powierzchnię wystawienniczą o wielkości 7 tys. mkw.
Włoską produkcję obuwia reprezentowało 36 fabryk, wśród których znalazły się tak popularne marki jak: Marino Fabiani, Kelton, Mario Bruni, Loriblu, Vivien Lee, De Fonseca i inne. Skład tureckiej części wystawy znacząco różnił się od tego, co widzieliśmy w kwietniu. Przede wszytkim tureckich producentów przyjechało do Moskwy dużo więcej (19 firm). Ich ekspozycja rzucała się w oczy dzięki wywieszonym na zewnątrz stoisk flagom narodowym.
Polacy w tak dużym gronie pojawili się na lipcowej edycji tej imprezy wystawienniczej po raz pierwszy. Wcześniej w lipcu było zaledwie 5 firm. Tym razem było nas dużo więcej. Polscy przedsiębiorcy z branży obuwniczej zaprezentowali 35 marek butów na stoiskach indywidualnych lub na stoiskach swoich rosyjskich przedstawicieli.
J. Brzozowska
|